Kräftgång?

Kräftskiva igår med Johannagranne+ annat löst folk.
Festen i sig, var väl kanske inte en av de jag kommer komma ihåg när jag ligger inför döden, men det var ändå trevligt att få ett ansikte på några av de som Johanna pratat om. Carro har jag i alla fall konstaterat att jag tycker om, där uppvisade Johanna god smak.

Nåja, vi flydde den sjunkande festen hyffsat tidigt. När vi kom hem till Johanna stötte vi ihop med hennes föräldrar som var på väg i motsatt riktning, mot krogen. Nisse slog igång en Springsteen-DVD åt oss från the rising-turnén, vilket var perfekt för en salongsberusad kväll som denna. Nisse är skön.
Jag och Johanna dansade till Springsteen, kysstes som om det vore första gången och hade det riktigt, riktigt underbart. Hon är.. ja, allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0