2007

För ett år sedan satt jag och spekulerade i hur det närmsta året skulle te sig. Det såg då ut såhär:

Skrivet av Markus 10 december 2006, klockan 14:21
2007 kommer se ut som följer:
  • Beppe-mössan kommer tillbaka stort,
  • Regina Lund skapa rubriker(!) genom att påtala att hon tycker om sex,
  • Anders Borg erkänner att han missbrukar mexikanskt brunheroin,
  • Brittney Spears visar fittan,
  • Brittney Spears gifter sig,
  • Brittney Spears skiljer sig,
  • Brittney Spears visar fittan,
  • Runa gör comeback i Bajen och det resulterar i SM-Guld,
  • Per Nuder väljs till partiledare för SAP,
  • Kristina Lugn uppträder konstigt,
  • En film där Josh Groban utför en så kallad "golden shower" på ett par underåriga flickor når offentlighetens ljus,
  • Kungen gör bort sig,
  • Fuglesang har återvänt från rymden och inser att det var överreklamerat-han samlar nu på leksakståg.
Beppe-mössan slog aldrig, trots att den comebackade på Liams huvud. Regina Lund skapade inga rubriker alls. Vad Brittney gjort vet jag inte, skallig är hon i alla fall. Runa är bänkad i tyska andraligan.  Per Nuder  är inte partiledare, men fortfarande Sveriges skönaste politiker. Kristina Lugn var konstig. Groban-filmen finns, tro mig. Kungen hade mellanår. Fuglesang kom ut i rymden.

Det är bara att konstatera att jag är galet dålig på att se in i framtiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0