..

Det föregående inlägget är följden av att johanna kan alla mina lösenord.
Självklart låter jag det stå, mest bara för att jag är stolt som en tupp över att någon så fin som hon kan skriva så om någon som jag.

Jobbat hela dagen idag. drygt och tråkigt och jag har bara kunnat drömma mig bort till världen bortom denna av gud bortglömda sommaren. dålig på ensamgrejen, kroppen reagerar konstigt.
Jag borde sova, men nu behövde Kristoffer en vän och en promenad, och jag är inte den som är den.

föresten, were all in the gutter, but some of us are looking at the stars

Kommentarer
Postat av: johanna

NEEJ HATCITAT HATCITAT HATCITAT

2007-07-11 @ 17:48:28
Postat av: markus

haha, jag vet

2007-07-11 @ 18:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0