.

Jag lägger dig i vår stora säng, kysser varsamt och drar med min fingrar undan ett par hårstrån från din kind. Jag kysser din hals och låter mina händer röra över din nakna kropp. Din mages hud är så mjuk och jag känner din andning bli tyngre när jag drar mina fingrar längs dina lår. Med min andra hand smeker jag varsamt dina bröst. Jag drar försiktigt ditt huvud bakåt och kysser mig långsamt nedåt längs din hals, låter mina läppar vandra från dina nyckelben och med mjuka läppar kysser jag dina bröst. En flämtning hörs från dig när jag för in min hand mellan dina ben. Jag lägger min handflata i din ljumske och låter mina fingrar röra längs dina blygläppars kant. Du börjar bli våt och jag kysser mig inåt, från knäskålarna tills jag når mitten. Två fingrar separerar dina blygläppar och jag slickar dig med långa drag. Du blir allt våtare och min tunga slår mjukt mot din klitoris. Sakta för jag in ett finger i dig, du rycker hastigt till när jag låter fingret löpa in och ut ur din varma och våta insida. Jag för dina händer till mitt huvud och låter dig styra mig. Jag för in ett till finger, medan du allt hårdare trycker mitt huvud mot dig. Jag rör mina fingrar snabbare och snabbare i dig och känner hur du börjar rinna över min hand. Jag tittar upp, lägger hela min kroppstyngd över dig och kysser dig intensivt. Jag särar ordentligt på dina ben, låter toppen av mitt ollon stryka dig upp och ner, innan jag sakta tränger in i dig. Du är våt, varm och trång och omsluter mig på ett otroligt skönt sätt. Försiktigt för jag in min fulla längd i dig, du stönar till och jag drar mina händer över din överkropp. Jag lyfter dina ben till en sån vinkel att jag känner dig omge hela mig. Jag stöter allt snabbare in i dig och jag känner hur du blir våtare och våtare. Jag smeker dig samtidigt som min allt hårdare kuk löper ut och in ur dig, dina stön blir högre och högre.

Jag vänder på din kropp, och efter att ha smekt dig med min kuk pressar jag mig in i dig bakifrån. Du är så skön när du stramar runt mig, och jag kan känna varje liten kvadratmillimeter av din underbara insida, som så skönt kramar om min kuk. Jag sträcker in mina armar under dig, drar dem längs din fantastiska kropp. Jag tar tag i en av dina händer, drar den till mig för att smeka min pung. Dina fingrar känns så sköna, medan jag fortsätter stöta in i dig allt hårdare. Utan att gå ur dig vänder jag på oss. Jag fattar tag i dina höfter och rör dem tills vi hittat en perfekt takt. Med sträckt kropp rider du mig så bakifrån. Jag drar mina fingrar längs din svank och känner hur din hud knottrar sig. Jag drar ett finger längs din skåra och smeker dig försiktigt. Jag vänder på dig återigen och lägger dig på rygg. Jag lägger dina ben på mina axlar och stöter nu hårt in i dig. Du uppmanar mig att ta dig hårdare och hårdare och jag känner min kropps alla muskler spännas. Jag för in din hand mellan dina ben och du smeker dig själv. Jag känner dina ben skaka och snart rycker hela din kropp i en lång och kraftig orgasm. Jag känner hur min kuk pulserar och jag ber dig ta mig i din mun. Du kysser mitt ollon tar in min kuk i din mun. Jag känner hur det sprutar ur mig, rakt i dig. Du sväljer och suger försiktigt det sista ur mig. Jag tittar på dig, drar håret från ditt ansikte och kysser dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0