En ledig dag

Börjar jobba natt imorgon, det känns rätt bra. Jag kommer tjäna mer pengar och slipper alla dryga dagsturer.
För att bygga en bra grund inför nattjobbet gör jag så lite som möjligt. Därför har dagen hitils bestått av film och bok. Började dagen med att se "this is england", igen. En helt fantastisk berättelse som det gråa 80-talets thatcher-england. Det är grått, regnigt och socialmisär. Som en trainspotting tio år tidigare och utan drogromantiken.
Sitter och tittar på Muse live från reading festival. Mathew Bellamy är en gud.

Kommentarer
Postat av: Liljard

Hey, min vän. Jag saknar dig redan. Skulle du händelsevis kunna ge mig några klockrena låttips från Paul Westerberg hans Replacements?
And by the way, din MSNadress as well?
Cheers
/D.

2007-07-12 @ 17:18:12
Postat av: Markus

well, de stora med replacements är nog kid's don't follow och bastards of young. Westerberg solo bör du höra "let the bad times roll"
[email protected]
adda pronto!

2007-07-12 @ 17:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0