..

Dålig kväll.
Dålig natt, utan sömn men med desto mer jobbiga tankar.
Jag är så fruktansvärt trött på att vara här nu, det känns inte på något sätt som min naturliga miljö. Hopplöst meningslösa tillvaro. Boden har en förmåga att suga tillbaka mig till en pubertal version av mig själv, jag ställer mig på tvären och är anti mot allt, samtidigt som det alltid känns som att världen utanför rör sig i ett högre tempo.
Jag jobbar natt i natt och jag kan ju förstås tänka mig trevligare sätt att spendera en natt, men jag får ju i alla fall betalt.
I och med att nattarbete mer eller mindre innebär inget arbete alls, så tar jag med mig en bunt böcker och filmer.
uppdateringar under natten kommer säkert..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0