I'm Wide Awake, It's MittiNatten

Kan inte sova, för mycket som rusar i mig.
Kväll hos Kristoffer, det som började som middag slutade som whiskeykväll.
Resten av kvällen bestod mest av berusade tabbar från min sida, tabbar både mot mig själv och andra. Jag är hatiskt mot små fenomen och låter det ges tolkningsytrymme nog för att uppfattas som rena påhopp, även fast det var långt ifrån meningen. Jag låter mig stötas av dåliga skämt och tillåter mig själv att försöka gå till sängs med en frustration bubblandes inom mig, där ren ilska, åt flera håll, får ta över min natt. fan.
just nu saknar jag Johanna galet mycket och hennes förmåga att bara med sin blotta närvaro trolla bort alla världens problem, jag saknar att ha henne här, att känna mig hemma, att ha hennes huvud vilande på min arm och känna att jag är precis där jag bör vara.

Kommentarer
Postat av: johanna

Nä, det var inte så farligt Markus. Jag var trött och överreagerade.

2007-07-17 @ 13:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0