inte alls.

Just hemkommen från arbetet. Lyssnat på radion där dum kvinna basunerar ut att jakten alltid är det roliga.
Det har man ju förstås hört sägas tusen gånger åter, men det sämmer precis lika illa varje gång. Att hävda något sådant är att bekräfta att man aldrig hittat rätt med "fångsten". Tillfredställelsen av att vara nöjd med sitt liv precis som det är för stunden är förmodligen det bästa jag upplevt. Det är jag nu, och får jag välja förblir det så. Att inte ha henne, var som en sticka i fingret som inte kom ut, en retning man inte kunde bli av med. Att ha henne innebär eufori, det innebar glädje och en sorts känsla av fullkomlighet. Jag vill leva med henne vid min sida, precis som det är nu, jag vill vakna varje morgon för att kyssa hennes hals, precis som jag kommer få göra i höst. Nej, jakten är inte det roliga, vägen dit är inte det bästa, det bästa är att älska och att faktiskt älskas.

hon kommer hit, hon kommer hit till mig på torsdag!

Kommentarer
Postat av: Frida

Käft! Jakten är visst det roligaste! Snälla, lite?

2007-07-02 @ 22:46:03
Postat av: Markus

Nej, inte det minsta! umeå föresten?

2007-07-03 @ 12:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0