Låten för dagen: The Enemy-Had Enough

Skönt långsam dag före en slitig natt med jobb.
Ganska snart är det dags att ta ner en hel del prylar till Umeå, till min borg!
jag längtar otroligt mycket, få trycka på play i livet igen, efter att mer eller mindre ha pausat i många veckor nu.
Jag känner mig som ett barn inför julafton, jag kan knappt bärga mig, jag vill bara verkligen få inleda mitt liv tillsammans med Johanna på riktigt. Det är jobbigt med avstånd, alla små komplikationer kan få aldeles för stora proportioner. längtar

Födelsedagstårta hos Mathias Jansson igår, sjukt länge sen vi senast sågs. Ganska trevligt ändå, och gratis fika tackar man ju förstås aldrig nej till. Sen gick jag hem till Kristoffer, vi skulle se film, men konstaterade snabbt att vi båda var sjukt trötta, sega och inte alls upplagda för umgänge, så i samförstånd konstaterade vi att jag nog gjorde bäst i att gå hem ganska omgående. Skönt att det kan funka så ändå.

Inte allt för långt tid kvar på jobbet, börjar ändå se slutet på denna sommar som gud glömde. Otroligt trött på min uppväxtstad, det känns som att jag så lätt förpassas till det direkta förakt mot sin stad, som jag ofta kunde känna när jag var yngre. Nåja, det är skönt att det finns lite människor som kan ljusa upp tillvaron i alla fall. Idag åker Oskar hem till huvudstaden, så då blir det en mindre, men jag har ju alltid Kristoffer, Jack och Jim(alkoholisthumor!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0