Snabb tornedalstur

Idag åkte jag, far och syster iväg en snabb sväng till mina föräldrars stuga. Syftet med resan var att klippa gräset och förbereda lite inför imorgon då min systers vänner kommer dit. Gräsmattan var långhårig, så resan var motiverad. Passade även på att besöka kyrkogården där generationer av lindgrens ligger.


Vet inte om det undgått någon, men imorgon kommer johanna hit. Det kanske börjar på att bli tjatigt, men för mig är det stort, enormt rent av. älska. ja, galet
Every time I hold you I begin to understand,
Everything about you tells me I'm your man.
I live my life to be with you.
No one can do the things you do.
Anything you want, you got it.

Kommentarer
Postat av: johanna

Och..
I?m glad to give my love to you.
I know you feel the way I do.
Anything you want, you got it.
Anything you need, you got it.
Anything at all, you got it.
Eller liknande. Jag älskar dig. Ses snart.

2007-07-04 @ 21:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0