tidsfördriv

ok, sjukt töntig grej, men det är natt, jag är på jobbet och har inget annat att göra.
alla svaren gäller för just i denna stund.

10. Favoriter:
Färg: grön
Mat: Riskakor
Band: The Enemy
Film: This is England
Bok: Sexdivisionen-John King(jag vet, jag vet)
Sport: Footy
Årstid: Vår
Veckodag: Fredag
Glassmak: Melon
Tid på dygnet: Morgon

9 För tillfället:
Humör: avtrubbad
Smak: vatten
Kläder: t shirt, byxor
Bakgrund: Lester
Skor: tofflor
Tid: 0134
Omgivning: kontor
Irritationsobjekt: Anders Borg
Skön stol: Nej

8 Första:
Bästa vän: Pär Sandström
Screen name: ingen aning
Husdjur: katten Pia
Piercing: Räknas öron? ungdomssynd
Borttappade sak: förnuftet
Musik: Yabadabadance? sen fördärvade rockmusiken mig tidigt
Bil: Har jag inte införskaffat än
Gången?: Nervöst femtonårigt

7 Senaste:
Cigarett: minns inte, bjudcigg, ganska länge sedan
Mat: findus färdigrätt
Dryck: vatten
Biltur: skellefteå med johanna
Kyss: skellefteå med johanna
Spelad låt: mp3-spelaren säger Jamie T-Brand New Bass Guitar
TV-program: entourage

6 har du någonsin:
Dejtat någon av dina bästa vänner: dejtar gör man i usa och i tjejtidningar
Brutit mot lagen: ja
Blivit arresterad: inte vad jag kan minnas!
Badat naken: ja
Varit med på TV: ja
Kysst någon du inte känner: ja

5 nej tack:
Kläder: vit kavaj(just det)
Mat: äter nog det mesta
Musik: euro
Dryck: mjölk
Personlighetsdrag: "hög på livet"

4 saker:
Du gjorde igår kväll: hispade
Du kan höra just nu: en sondningsmaskin
Du inte kan leva utan: johanna, hur smörigt det än kan låta.
Du gör när du har tråkigt: påtalar för mig själv hur tråkigt jag har

3 personer:
Du kan berätta allt för: Jo
Du tycker om: Jo
Du inte gillar: nej, jag gillar ju människor!

2 val:
OG eller Oasis: Oasis
Inspelat eller live: Live

1 önskan: att hösten kommer snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0