igen

Blogspot körde ihop sig en gång för mycket, så nu styr jag min kos hit, till blogg.se.
Jag tror inte detta kommer orsaka någo större förvirring hos mig trogna läsarskara, då den utgörs av Johanna alena.

I alla fall kan jag inleda den nya bloggen med att hylla mitt liv just nu. Jag har så mycket mer än jag förtjänar, en ny lägenhet, en underbar flickvän och.. well, en underbar flickvän!

Till helgen kommer hennes föräldrar upp med lite prylar, det kan säkert bli trevligt. Det är faktiskt föräldrar man tycker om, även fast jag fortfarande känner lite prestationsångest i deras närhet.

Jag fick tillbaka min telefon idag, med all tillhörande musik. Det var skönt att ha tillgång till mitt lilla skivbibliotek igen, jag har saknat det. Skönt att sätta soundtracks till allt som händer nu.

image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0