Jesse, sweet Jesse

Igår var, ja jag vet inte. det var länge sedan jag kännt mig så hopplöst frustrerad, utan att ha någonstans att släppa ut det. Fel i huvud, dåliga känslor.
konstig dag, inte helt bra, men inte helt dålig, mest konstigt avaktande.
Jobbat till fyra, kommit hem och spenderat tiden sedan dess på att försöka sjunga(!), det har gått sådär.
Haft en Jesse Malin-dag idag, lyssnat mig genom timmarna på mitt arbete. Jag vet inte riktigt vad det är, men hans nasala och småfalska sång talar till mig på ett sätt som få andra gör. Det må vara långt mellan Brooklyn och Boden, men Jesse har aldrig svikit. En kung av vemod som talar till en enkel medelklassgrabb på ett sätt som han förstår.


1. Jesse Malin- Broken Radio
2. The Black Crowes- She talks to angels
3. Jesse Malin-The fine art of self destruction
4. Joe Strummer And The Mescaleros - Ramschackle Day Parade
5. Albert Hammond, Jr- Hard to live(in the city)
image10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0