Midsommar

är det imorgon. Jag ska jobba, hela långa dagen. Det känns hel ok ändå, jag hade ändå inga planer.
Jag önskar dock att jag kunnat vara på annat håll i landet, det lät så underbart.
Ganska seg dag idag, precis som vanligt just nu. Jag hann i varje fall med ett kärt gammalt återseende, vilket alltid är trevligt.

Jag har fortfarande lite svårt för att göra mig vän med Boden, jag vill ju inte vara här. Jag är dessutom väldigt dålig på det här med att "skärpa ihop mig" och göra mig lite mer mottaglig för sakerna här. Det kanske blir bättre med mer jobb, då får man ju i alla fall en anledning att klä om från mjukisbyxorna. alltid något.
Nej, jag blir för varje dag som går mer och mer säker på att det är Umeå som är mitt hem, för det är där jag är hemma helt enkelt, hos henne.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du och jag.

2007-06-23 @ 11:37:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0