Feber

Idag har jag vridit mig i infernaliska smärtor, jag har haft feber och gått runt med en smärta i svanken. När min mor påtalade att det här var symptom på urinvägsinfektion upphörde dock snabbt min agoni. Nu, några piller senare, är allt, så när som på lite feberkänsla, bra.

Idag landade syster Anna åter i Sverige och efter många månader i USA är hon så hemma i Västerås. Det känns könt att ha henne i landet igen, dels för att jag snart kommer få möjlighet att träffa henne och dels för att jag nu kan se på henne som bara ett telefonsamtal bort.

Igår länkade Johanna till min blogg från sin, sedan dess har mitt läsarantal halverats.. hur tolkar vi det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0