Helg

Söndag idag och vi har nyss vinkat hejdå till Lena och Nisse, Johannas föräldrar. Det har varit en trevlig helg och det är förstås kul att få visa upp hur vi har det och hur vi bor, eftersom jag faktiskt är ganska stolt. I fredags var vi här hemma och tog det lugnt, jag lagade middag som jag tror var uppskattad och sedan såg vi idol och spelade golf på wii:et. Gårdagen spenderade vi på att handla, äta och sjunga andliga sånger, vilket även det var jättekul. Jag hoppas Nisse och Lena haft det bra här uppe och att de tycker att hennes dotter har det fint, i annat fall är det bara att vänja sig, för jag släpper aldrig deras dotter!
Nästa helg väntar Tornedalen för mig och Johanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0