UB

Ny pluggvecka.
Fredagens tenta är avklarad. Det kändes rätt bra, så den ska nog vara godkänd.
Lite folk hos mig och johanna i fredags. Väldigt trevligt med pilsner, lite spelande och gott sällskap.

Tråkig grej är att man inte fick ut så mycket i lön som jag hade hoppats på, det hade ju onekligen varit skönt med en lite smårik månad till, men nåja, det är väl lika bra att komma in i studenttänket igen.

Tenta igen på fredag, de duggar tätt nu. Fonetik heter kursen, och jag kan inte säga att jag känner mig säker inför den, då fredagens vocabulary-tenta varit prioriterad. På med blåställ bara..

Ikväll möter vi IFK och en seger skulle sitta fint, då både ellos, aik och hbk torskade poäng. SM-guld, här kommer vi.. ta mig fan.

Det ser ut att bli Boden den första helgen i november. kul. Det ska bli trevligt att träffa mina systrar igen. Johanna ska ju introduceras för Anna också. Det känns knäppt att min syster inte träffat mitt livs viktigaste person.

Oinspirerat blogginlägg, jag vet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0