Yta

Jag ser inte mig själv som en särskilt snygg kille. Lite mycket mage just nu, inget colgateleende direkt men jag tycker nog ändå att jag gör vad jag kan av det som gud utrustat mig med. Så, idag, kommer den slutgiltiga spiken i kistan, den lilla extra saken som cementerar min ställning som "inte så het kille". Jag har tidigare sagts likna tomas brolin(av faster, rent elakt) och Wayne Rooney(av kollega, som såg det som en komplimang trots att denne blivit utsedd till Englands fulaste man, varje år sedan genombrottet), men idag fick jag höra att jag liknar en tjock och skallig kille i idol. Nej, nu jävlar lägger jag ner det här, det fungerar bevisligen inte.


Du är så sjukt snygg och nu ska jag gå och lägga mig hos dig. Och jag är ju inte den som går och lägger mig hos fula killar. Det vet alla.

Kommentarer
Postat av: snakke

Hahah, följande diskussion ägde just rum mellan mig och Mange "the man" Schönfeldt på MSN:
Magnus: Själv då? Vad ska du göra ikväll, Danne?
Daniel: Tänkte sitta hemma i lägenheten och kröka med en polare.
Magnus: Ja men det är skönt det! Slippa oroa sig för brudarna och göra sig iordning. Kan bara sitta hemma i lång-fjollingarna och lösa världsproblem.
____________________________________________________
Fattar du hur kung den mannen är?

2007-10-05 @ 14:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0