20 år

Idag fyller min kära sambo och livskamrat, Johanna, 20 år. Eftersom hennes morföräldrar kommer hit idag passade vi på att fira henne igår med middag och en väldigt fin kväll. Det känns som en evighet sedan jag själv fyllde 20, och jag vet att de åren som väntar henne nu kommer bli bland de mest händelserika åren i hennes liv. Vad som än kan komma att hända, så vill jag i alla fall stå vid hennes sida, stötta henne och med små små steg försöka ge tillbaka lite av allt det hon givit mig.

Så grattis, älskade Johanna Normark, du är det viktigaste jag har i mitt liv, skillnaden mellan agoni och eufori och den enda kvinna jag vill kyssa under resten av mitt liv. Vila ditt huvud mot mitt bröst, låt mig kyssa din panna, håll min hand och så tar vi oss an världen. Du och jag, vi, alltid.

Kommentarer
Postat av: Frida

Sääääääääääääääämst på att uppdatera.

2007-09-13 @ 19:43:42
URL: http://adirf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0