Alla var rädda, tillochmedfröken

Nej, kanske inte nervös inför ny terminstart direkt, men i likhet med Alfons kan jag inte sova. Imorgon börjar min andra termin på engelska instutitionen, en termin som till stor del kommer bestå av praktik.

Efter att ha gjort bort veckans tenta har den här helgen bedrivits i ryggläge. Det har varit jätteskönt att verkligen inte ha haft något som man "bör göra", inget jobb, inget plugg- ingenting. Ikväll har jag kunnat njuta av zappande mellan fotboll och engelsk deckare, ackompanjerat av tonerna från Johannas msn som signalerar om inkommande medelande. Som sagt, skönt.


Kommentarer
Postat av: Maria Vuitton

Var gärna med i min grymma tävling, det enda du behöver göra är att skriva 1 kommentar och din skostorlek! :)

2008-01-21 @ 02:52:43
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0