ett år

Idag är det ett år sedan jag träffade Johanna för första gången. Det var registrering på lärarprogrammet och hon tyckte att jag var en dryg idiot. Nu har ett år gått, vi bor tillsammans, lever ett fint liv och hon tycker fortfarande att jag är en dryg idiot(skönt att hon gav upp försöken att nobba mig)
image1(typ för ett år sedan)


Pluggdag idag. Jag vet inte riktigt om jag känner mig redo för tenta än, tack och lov för att jag fortfarande har ett par dagar på mig.

På måndag börjar jag den andra terminen som engelskastudent. Det ska bli trevligt, särskilt med all den praktik som ligger under terminen, hela åtta veckor.

Nåja, nu ska jag ta mig an Johanna, jag tror hon är lite sur på mig, (you bet I am) jag råkade få hennes finger att knaka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0