Jag måste ju.

(stulen från någon blogg..)

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
En massa saker. Jag började plugga till lärare, träffade kvinnan i mitt liv, reste till Estland, typ.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Jag tror faktiskt inte det, däremot har två av mina kusiner blivit föräldrar under året.

Dog någon som stod dig nära?
Nisse L?

Vilka länder besökte du?
Singapore, Finland, Estland

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
8e augusti, då fick jag träffa Johanna igen efter den överjävligaste sommaren någonsin.

Vad är det bästa som hänt dig år 2007?
Förutsägbart svar kanske, men att träffa Johanna och sedan göra henne till min sambo är nog svårt att toppa.

Bästa köpet?
En present till Johanna som jag hade gått och fingrat på ett tag.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
En kyss och sedan var lyckan gjord.

Största musikaliska upptäckten?
För mig, i likhet med många andra: Band of Horses

Årets bästa film?
This is England.

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Först freakade jag, i vanlig ordning, sedan så slogs jag av att jag för första gången är helt tillfreds med att bli äldre.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Lite fattigare, lite tjockare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0