kväll

Lite underlig kväll ikväll, det började med att jag skulle på fest hos några av Jensas kompisar. Det hela var rätt trevligt, även om någon riktig stämning aldrig infann sig. När de andra skulle ge sig vidare ut i natten så kände jag och Jens att Rex inte var värt de 120 kr som inträdet kostade. Istället begav vi oss ut i jakt på lite skräpmat och en kall cola. Då det gamla stamhaket, Balloo, var stängt gick vi helt sonika ner på stan. Det var en lång, men skön promenad.
Nu är jag hemkommen, och det är faktiskt riktigt skönt att vara nykter.

imorgon kommer Jo hem, och vet ni.. jag är nervös! kan ni fatta det, nervös inför sin egen sambo och flickvän. Det ska bli så skönt att få träffa henne igen. Jag hatar när hon åker ifrån mig sådär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0