Pluggmorgon

JAg har inget schemalagt på två veckor, men följde i alla fall med Johanna till skolan för att plugga. Det känns lite småtungt att komma igång igen efter julens slappande.
Jag har dessutom skrivit argt brev till expeditionen eftersom jag inte fått ut mina lästa poäng från förra terminen, vilket är otroligt enerverande för att jag förstås freakar över csn-pengar. Nåja, det ska väl gå ihop förhoppningsvis, bara man ligger på dem lite.

På lördag börjar jag jobba igen efter juluppehållet också, det känns bra. Det skulle dock vara skönt att få jobba lite mer, så man kan få möjligheten att göra något kul i sommar!(europa hade inte varit helt fel).

I slutet av februari går jag ut på praktik, det bli återigen Östra Gymnasiet och jag är riktigt pepp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0